Home » Analiză Site. Audit SEO

Analiză Site. Audit SEO

Fă un audit SEO gratuit și obține un raport ce include analiza site -ului și un scor de optimizare SEO al acestuia. Vezi cât de optimizată este o pagină web sau postare pe blog pentru un cuvânt cheie sau expresie.

Generează un raport SEO gratuit

Acest instrument SEO scanează site-ul tau, analizând peste 50 de semnale SEO pentru a crea un scor SEO – toate acestea pentru a înțelege cât de optimizate sunt paginile site-ului tău. Folosind acest instrument poți afla cât de optimizată este o pagină web sau o postare pe blog pentru un cuvânt cheie sau expresie. La fel, poți face analiza site web gratis și chiar compara cu rezultatele competitorilor. Trebuie doar să introduci datele în câmpurile corespunzătoare și vei primi automat un audit SEO expres pe email-ul indicat.

Aici obții analiza site-ului – foarte importantă atunci când vrei să afli rapid care-i sunt problemele de ordin SEO. Acest audit al site-ului poate fi folosit ca un punct de start în procesul de optimizare on-page. Pentru un audit SEO complex marca SEO.md mergeți aici.

Identifică probleme legate de web-designconținut, situația pe canalele social media și numărul de link-uri către pagina web indicată in mai puțin de un minut!

Corectează erorile SEO care încurcă poziționării site-ului tău

Acest instrument gratuit de auditare a site-urilor te va îndruma asupra modului de optimizare a paginii pentru un cuvânt cheie, urmărind factori SEO on-page și tehnici SEO cum ar fi viteza paginii, etichetele titlurilor și descrierilor, imaginile (dimensiunea, titlul, atributele alt) link-uri externe de pe pagină, precum și o analiză de domeniu.

Poți utiliza acest instrument pentru website-ul tau sau îl poți utiliza pentru clienții tăi – pentru a demonstra îmbunătățiri pe baza erorilor SEO pe care le găsește. Cum ar fi: broken links, pagini 404 (inexistente), adrese URL canonice și coduri HTTP.

Întrebări frecvente


Cum utilizez corect instrumentul SEO Audit?

Introdu adresa URL a domeniului sau paginii pe care dorești să o verifici împreună cu cuvântul cheie vizat și fă clic pe „Scanează acum”. Instrumentul va scana pagina pentru erori, avertismente și notificări și va oferi un scor al ei.

Ce însemnă scorul paginii SEO din raportul generat?

Gradul paginii este calculat în baza unei formule ce combină factori multipli SEO. Se bazează pe avertismente, erori critice și viteza de încărcare a paginii. Este o măsură ce poate oferi îndrumări atunci când decizi ce modificări să faci pe o pagină spre a o optimiza SEO.

Ce fac cu rezultatul auditului?

Îl poți folosi ca îndrumare pentru efectuarea corecțiilor și optimizarea paginilor. Trebuie să reții că rezultatele acestui instrument de audit se aplică paginii individuale pe care ai introdus-o și nu întregului site. Deci, pentru a îmbunătăți scorul SEO general al site-ului tău, va trebui să faci îmbunătățiri pentru mai multe pagini.

Cum afectează erorile descoperite pozitionarea site-ului meu în rezultatele Google?

Boții Google accesează periodic site-ul tău pentru a-i determina calitatea, iar optimizarea tehnica a paginilor este unul dintre principalele semnale utilizate în analiza lor. Dacă optimizezi o pagina bazată pe recomandările auditului, îți poți mări traficul organic, poți îmbunătăți pozițiile în clasament și poți rămâne competitiv în raport cu alte site-uri care se clasifică pentru aceleași cuvinte cheie.

Am rezolvat erorile sugerate în raportul SEO. Cum pot vedea impactul acestor modificări asupra pozițiilor?

Există mulți alți factori pe lângă optimizarea SEO, de aceia este mai bine să folosești Google Analytics pentru a vedea în timp ce schimbări au avut loc după efectuarea oricăror modificări. Trebuie să reții că este nevoie de timp ca Google și alte motoare de căutare să recupereze și să indexeze modificările efectuate pe site-ul tău.

Poți monitoriza:

• Comportamentul utilizatorului: numărul de afișări de pagină, timpul petrecut pe site, procentele de eșec.
• Noi utilizatori ai site-ului vs. utilizatori care se întorc în comparație cu perioadele anterioare.
• Cum s-au schimbat pozițiile cuvintelor cheie și paginilor de destinație (utilizează Consola de căutare Google pentru a vedea modificările)

Nu pot remedia singur erorile identificate. Mă puteți ajuta să le corectez?

Te rugăm să ne contactezi aici ca să te putem ghida cu privire la serviciile pe care le furnizăm. De asemenea, poți utiliza ghidurile pas-cu-pas din pagina blogului dacă dorești să încerci să le repari singur.

Tocmai am verificat un site foarte popular și am văzut că are o mulțime de erori tehnice SEO. De ce trebuie să rezolv erorile mele dacă site-urile web uriașe nu fac asta?

Multe site-uri se bazează pe alte metode de generare a traficului, cum ar fi traficul din social media, e-mail, referințe și alte surse directe de trafic – toate acestea fiind diferite de motoarele de căutare. Pentru aceste site-uri, erorile SEO nu sunt la fel de importante, deoarece motoarele de căutare nu sunt sursa lor de trafic numărul 1. Pentru un site mai mic, însă, doar câteva erori pot avea un efect negativ cu mult mai mare decât aceleași erori pe un site mai mare.

Scroll to Top